دسته‌بندی نشده

چه کیبورد یا قلمی برای سرفیس پرو 8 تهیه کنم؟

سرفیس پرو 8 ، یک  لپ تاپ کامل در ابعاد و وزن تبلت

کیبورد سرفیس پرو 8

قطعا این تبلت گزینه بسیار جذابی است و برای کامل تر شدن احتیاج به یک کیبورد با ظرافت و کیفیتی همسان با خود تبلت  مایکروسافت دارد .

کیبورد سرفیس پرو 8 درواقع تنها کیبورد نیست و نقش محافظت از صفحه نمایش دستگاه را نیز دارد این کیبورد طراحی ای شبیه به طراحی کیبورد سرفیس پرو 7  را دارد  اما فاصله دکمه ها از هم بیشتر شده و حس جذاب تری نسبت به کیبورد های پرو 7 را القا می کند گذشته از آن در قسمت کانکتور های کیبورد پرو 8 هم شاهد تغیراتی هستیم که اتصال دستگاه را محکم و خطر خرابی کانکتور ها را پایین تر می آورد .

نکته: هنگام جدا کردن کیبورد از دستگاه از گوشه کیبورد آن را بکشید و جدا کنید تا از آسیب های احتمالی که ممکن است به وجود بیاید جلو گیری کنید .

نکته : قلم اسلیم 2 داخل جعبه خود شارژر ندارد و برای شارژ آن یا باید از کیبورد استفاده کنید یا شارژر آن را تهیه کنید .

برای این دستگاه 4 مدل کیبورد وجود دارد که 2 مدل از آن ها به همراه قلم می باشد و بسته به نیاز شما دسته بندی می شوند .

1 . کیبورد سرفیس پرو 8 بدون جای قلم

این مدل برای کسانی است که اصلا استفاده ای از قلم ندارند و حتی در آینده هم از قلم استفاده نخواهند کرد ، زیرا این کیبورد جای شارژ قلم ندارد و قیمت ارزان تری به نسبت باقی مدل ها دارد البته اختلاف قیمتی این مدل کیبورد تنها برای نداشتن جای قلم نیست ، در این کیبورد به جای پارچه آلکانترا از پارچه عادی استفاده کرده است .

2 . کیبورد سرفیس پرو 8 با جای قلم

این  مدل برای کسانی است که ممکن است از قلم استفاده کنند یا در آینده قصد خرید قلم را دارند زیرا جای شارژ قلم را در خود دارد و جدا از آن در این کیبورد و دو مدل دیگر از پارچه با کیفیت آلکانترا ایتالیا استفاده کرده است ، قیمت آن به دلیل داشت جای قلم و استفاده از پارچه با کیفیت آلکانترا ایتالیا گران تر از نمونه قبلی است اما اگر قصد استفاده از قلم را دارید باید این مدل را تهیه کنید .

3 . کیبورد سرفیس پرو 8 با قلم اسلیم 1

این مدل هم دقیقا مانند همان مدل قبلی است اما در پک آن قلم اسلیم 1 وجود دارد و برای کسانی است که کیبورد و قلم را می خواهند اما از قلم استفاده چندانی نداشته و فقط برای نوشتن آن قلم را می خواهند زیرا قلم اسلیم 1 خیلی از ویژگی هایی که قلم اسلیم 2 دارد را ندارد و با قیمتی نزدیک به قلم اسلیم 2 ارزنده نیست .

4 . کیبورد با قلم اسلیم 2

این کیبورد هم دقیقا مانند دو نمونه قبلی است با این تفاوت که قلم آن قلم اسلیم 2 می باشد و مناسب کسانی است که هم از قلم بسیار استفاده می کنند و هم از کیبورد .

قلم اسلیم 2 با نسخه قبلی خود تفاوت های زیادی داشته است و دقیقا با سرفیس پرو معرفی شد . این کیبورد هم مانند دو نمونه قبلی از پارچه آلکانترا استفاده می کند .

باعث خوشحالی ماست که نظرات و پیشنهاد های خود را برای ما ارسال کنید

3 دیدگاه در “چه کیبورد یا قلمی برای سرفیس پرو 8 تهیه کنم؟

  1. محسن گفت:

    سلام. “بدون جای قلم” صحیح است. نه “بدونه جای قلم”

  2. صابر نیازی گفت:

    باسلام و احترام
    پس اون مدل کیبوردهایی که هم جای قلم دارند هم حسگر اثر انگشت اونا برای سرفیس پرو ۸ و ۹ مناسب نیستن؟ قدیمی هستن؟
    جنس اینا از آلکانترا نیست؟؟

    1. محمد امین مجیدی گفت:

      سلام و درود جناب نیازی گرامی
      خیر برای پرو ۸ و پرو ۹ هم کیبورد با حسگر اثر انگشت داریم اما پکیج کیبورد با حسگر اثر انگشت و قلم رو نداریم و باید در صورت خرید اون کیبورد، قلم را جداگانه بخرید و جنس کیبورد هم از آلکانترا هستش.
      البته ما این نوع کیبورد رو روی سایت موجود نداریم اما اگر نیاز داشته باشید میتونیم براتون وارد کنیم.
      مورد دیگری بود در خدمتتون هستیم
      با احترام فراوان

  3. کیاوش گفت:

    من سرفیس بایلم گرفتم اللن پول کیبورد ندادم نیشه کیبورد معمولی وصل کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *