اطلاعیه

لپ تاپی برای بازی و تحصیل

لپ تاپی برای بازی و تحصیل

کی گفته که شما نمی توانید هر دو را داشته باشید؟ لپ تاپی برای بازی و تحصیل

می‌توانید با یک لپ‌تاپ سرفیس که به اندازه کافی قدرتمند است، در کنار بازی های کامپیوتری کیفیت تحصیلی خود را هم حفظ کنید.

شما قوی ترین دستگاه را در سری Surface می خواهید؟

سرفیس لپتاپ استودیو و سرفیس بوک به عنوان قویترین دستگاههای مایکروسافت سرفیس در بحث بازی و کارهای گرافیکی و مهندسی هستند .  سرفیس بوک ها در  صفحه نمایش های 13.5 و 15 اینچی  و سرفیس لپتاپ استودیو با صفحه نمایش 14.4 اینچ PixelSense که دارای صفحه نمایش لمسی 10 نقطه ای برای تطبیق پذیری نهایی بهترین گزینه برای کارهای مدرسه و بازی است.

در کل لپ‌تاپ‌های سرفیس دارای ویژگی‌های بسیار مناسبی برای بازی و تحصیل در مدرسه هستند. و اگر هدف شما خرید لپ تاپی برای بازی و تحصیل است این مقاله رو از دست ندهید.

 

در ادامه بهترین ویژگی‌های آنها را برای هر دو کاربرد مورد بررسی قرار می‌دهیم:

 

ویژگی‌های مخصوص بازی:

  1. قدرت پردازش: لپ‌تاپ‌های سرفیس با پردازنده‌های قدرتمند مانند اینتل Core i و کارت گرافیک‌های قدرتمند مانند NVIDIA GeForce RTX / GTX مجهز شده‌اند، که برای اجرای بازی‌های سطح بالا ، تجربه گیمینگ بهتر و در تحصیل مختص دانشجویان و دانش آموزانی که سرعت و عملکرد بالا و قدرت در پردازش کارهای اجرایی گرافیکی هستند بسیار مناسب هستند .
  2. صفحه نمایش با کیفیت : لپ‌تاپ‌های سرفیس دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا و وضوح برتری هستند که تجربه بصری شما را در بازی‌ها بهبود می‌بخشد.
  3. صدا و صوت: برخی از مدل‌های سرفیس دارای سیستم صوتی Quad Omnisonic با بلندگوهای پیشرفته و ووفرهای دوگانه هستند که صدای فراگیر و با کیفیتی را ارائه می‌دهند و تجربه صوتی شما را در بازی بهبود می‌بخشند.

 

ویژگی‌های برای مدرسه:

  1. قابلیت تبدیل شدن به دستگاه تبلت : برخی از لپ‌تاپ‌های سرفیس به صورت 2 در 1 طراحی شده‌اند که به راحتی می‌توانید آنها را به حالت تبلت تبدیل کنید که سرفیس بوک و سرفیس لپتاپ استودیو این قابلیت را دارد . این ویژگی برای یادداشت ‌برداری، خواندن کتاب‌ها و استفاده از برنامه‌های آموزشی و طراحی بسیار مناسب است .
  2. قلم دارای وضوح بالا : محصولات مایکروسافت سرفیس با قلم Surface Pen2 همخوانی دارند که وضوح بالایی دارد و به شما امکان می‌دهد یادداشت‌ برداری و طراحی را با دقت بیشتری انجام دهید و طرح‌ها و نمودارها را به راحتی بکشید که در سرفیس بوک و سرفیس لپتاپ استودیو این قابلیت بسیار جذاب است .
  3. قابلیت حمل آسان : لپ‌تاپ‌های سرفیس بسیار سبک و قابل حمل هستند، که امکان حمل آنها در کیف یا کوله را فراهم می‌کند. این ویژگی برای دانشجویان و افرادی که زیاد سفر میکنند و نیاز به استفاده از لپ‌تاپ در محیط‌های مختلف دارند، بسیار مناسب است.

 

برای انتخاب لپ تاپی برای بازی و تحصیل بعد از خواندن این مقاله، قبل از خرید هر لپ‌تاپ، بهتر است مدل‌ها و ویژگی‌های دقیقتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *